Agreement not necessary!

Det är kallt ute...sååå damn kallt! Det blåser som om det skulle vara Nordpolen vi levde på I mean seriously we are not meant to live up here!! Men det gör vi.. det finns såå många platser på jorden hur kommer det sig att man behövde hamna juuuuuust precis häääääär??? Ajja det finns säkert värre platser att bo på(!) Men det hör inte till saken.. man borde slå upp en jättestort byggnad med pool, sandstrand, palmer, barer och surfare;) här någonstans i närheten. När man går in dit så gäller samma lagar som typ i Grekland elle nått u know boooze for everyone!! Fatta party placet det skulle bli... asså det är bara en ide..... huhu

Jag börjar bli apstressad på allt jag måste göra fast jag viiiiiiiiiiill inteee * lägger mig på golvet och skriker och sparkar i en demostrativ akt!!!!!!!!!!* låt mig bara va ett tag gosh... så svårt kan det inte vara...

Nog för mig....

ciao ciao maio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0