Love doesn't make the world go 'round; love is what makes the ride worthwhile.

Så måndag... igen!! hehe tjo alltid trevligt:P
Idag hade vi streetdance  som hölls av M (grymt duktig va hon). Det var riktigt roligt att lära sig... eller ja det såg roligt ut iaf.

Har kommit fram till att jag är sämst på det, tyvärr.. Idag gjorde jag mitt bästa för att hänga med-- såg tröstlöst på all människor som dansa med i takt---- trampade nån på foten här, slog till nån med handen där.. såg säkert ut som ett kylskåp som graciöst slängde mig över golvet!!.. eller ja haha så dålig kanske jag inte var... men endå roligt att se det framför sig haha:P

Ajja nu ska jag draaaaaaaaaa vidare

Have a good time, make life worthwhile;) *dancing awaaay*

Kommentarer
Postat av: mickis

thihi, tack? :D

2007-12-18 @ 21:55:02
URL: http://luxueux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0