I DO!!=P

Jo satt då o kolla runt lite... och världens bilder på tårtor kom upp... smaskens säger alla mina sinnen! Så kom bröllopstårtorna fram. Och kude inte hjälpa det... så här är en preview av mitt bröllop haha:

Först ringen(asså det fanns föör många att välja):
image12


Sedan blommorna:
image13


Sedan THA CAKE:
image14


Klänningen(oändligt många att välja mellan, orkade inte leta så tog en enkel fin en):
image15


Närmar sig slutet nu meeen vaar ska jag gifta mig jooo HÄR:
image16


Oki nåå vad tycker ni?? vill ni komma??

Ahhh just ja killen oxå... hmm har inte bestämmt mig än men vad säger ni om:
image17


Haha jag bara skäämtar;) well never say never duudes!! Skriv om era bröllop... blir ju nyfiken;)!!

Kommentarer
Postat av: Soph

ohh! me gusta mucho guapa :D <3

2007-10-06 @ 18:34:03
URL: http://smultrongul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0