Ibland blir det bara sånna dagar. Då allting går fel.

Ja så vad har man för sig nu?? Pluggar snällt och fint som man borde?? Njet.
Fördriver tiden genom att bara sitta här framför datan?? Da

Snackade med spanjorer idag..
var rätt roligt.. förutom att den där lilla incidenten. Men den glömmer vi snabbt och soppar under mattan * ta daaaa booorta!!..

Jag har något annat att klaga över oxå jag e såå grymt trött... känner att jag håller på att ladda upp partydödaren inom mig till helgen!
Jaa det är jag som börjar gnälla framot 10 tiden att jag vill sovaaaa och sedan smidig som en vetintevad försvinner iväg i skuggorna för att sedan hittas hopprullad i någon säng/soffa/garderob/jaaaalltingsomjagkansovai/på... precis.
Party ppl love me!!;)

well nog med gnäll från mig ha det gött sov så sött... =P

Kommentarer
Postat av: mirr3e

glöm att du ska sove din lilla lämmel!!!!!!!!!! we're gonna kick some ass here bitch!!!!!!!!!!!!!

2007-10-09 @ 08:55:26
URL: http://isaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0