Jag är trötter, vem är du??

Hola guapo/a!
Sitter här och har lungnat ner mig nu.. magen känns som en stor boll, och jag lovar halva tillhör inte mig!
Idag eller några lektioner efter lunch, har mitt humör varit som en jäkla karusell...  Fick ett mindre anfall av hungersnöd efter bilden, vilket resulterade i en grymt irriterad liten jag. Men som sagt nu sitter jag här med min mage(nu stor som en luftballong) och mår allmänt gott/ illa. Kan inte bestämma mig riktigt.

Jag har kommit fram till att livet går ut på att ta chanser, ångra aldrig det du gjort utan det du inte har gjort, ja något i den stilen. Så lyssna på mig och ta chansen-----

Pussa grodan och se om det blir prince charming, u never know;) haha

image19

Kommentarer
Postat av: isa

seeego jag är trött på att komma in på din sida och se samma fula groda hela tiden xD UPDATA :D

2007-10-22 @ 16:52:37
URL: http://isaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0