Today is gonna be the day

Idag masade jag mig iväg med mamma för att sätta in mina välförtjänta sommarjobbspengar.

Vi gick lungt och fint och ställde oss framför skjutdörrarna till banken... trodde vi jaa!! Självklart var det en sån där tun glasvägg!! Mamma och jag kollade lite på personalen som småskrattade åt oss bonnläpparna, medans vi går in genom den vanliga dörren....

Jag har kommit fram till att jag inte tycker om banker.. det är väldigt tyst där och fullt med folk som vill se viktiga och upptagna ut. Fast dem egentligen inte är det. Verkligen ett arvarligt ställe, påminner kanske om en begravningsbyrå.

Men men men nu är det fixat iaf hoppas jag såå ha det gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0