It just wasn´t meant to be...

Hmm så jag har då lite pengakris just nu... vilket gör att jag vill köpa absolut allting. Jag blir även lätt påverkad av reklam och liknande vilket heller inte är till min fördel.

Utan pengar och ett enormt ha begär... ödet var emot mig redan från början!

Hittade en ny stjärna på himlen i form av smink och det här är vad jag nu suckar efter


Den här väldigt söta blushern från Clio;

  • Luscious shades with illuminating pearls light up your cheeks and create a fascinating look.
  • Ultra-fine texture stays on cheeks all day with visibly attractive expression.
  • Artistic package satisfies your pursuit of beauty.



Det är ett italienskt märke vilket gör det hela ännu bättre!! Inga pengar, ett stort ha begär och det jag vill ha finns inte ens inom Sveriges gränser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0