ett helvete det är just vad det är!

Vaknar i vanlig tid.. allt rullar på som VANLIGT! Känner dock på mig att jag får vänta ovanligt länge på bussen till malmköping.. men trött som jag är skiter jag i dt och tänker "den kommer nog snart".. och ja sanna mina ord bussen kommer... sedan närmar vi oss malmköping och jag kollar på klockan OOHHHH FAN... svänger in på busstationen OOOHHH FAAAAAN!.. inte en bussjävel där...

Får vänta i 20 minuter i minusgraderna.. kommer hem och ser att allt ligger i mörker oohh yah... går in sätter mig i soffan sms:r M som sitter på den buss som SVIKIT mig... Sedan känner jag hur någonting börjar droppa ner på mina kläder.. ohh näsblod woohoo vilken fantastisk dag osså har jag haft freaking feber hela helgen.. o näsblodet vägrar att sluta rinna...


dt är väl mitt liv i ett nötskal i guess...

cs imorgon om jag orkar leva då....

 

Kommentarer
Postat av: misse

livet e underbart. Nästan... alltid ;P

2008-12-15 @ 12:16:45
URL: http://rosahallonen.blogg.se/
Postat av: sofíe

Neeeeej, inte deppa ihop nu va! Ska jag säga, jag som aaaaldrig deppar ihop xD Naaej, nya krafter och så imorgon ska vi plugga till samhälle ;D

2008-12-15 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0