i hate you for not understanding

Så nu sitter man här cirkus en vecka innan lovet, man kan nästan inte fatta att det gått så fort. Och snart kanske jag säger samma sak på studenten, att det kunde gå så fort!  Jag vet att tiden inte går att stanna, att alla blir äldre, att alla börjar finna sin väg i livet. Men jag då.. jag har alltid varit dålig på att veta vad jag vill.. vad ska jag göra? Just nu ger man nån hastig förklaring som ahh jag ska jobba och resa lite.. JOBBA?? dt kommer inte finns ett jobb så långt ögat når när vi tar studenten, högsta arbetslösheten på länge! Jadu  gud.. du och jag behöver nog ta ett litet  snack tillsammans och  lösa mitt lilla problem!

Jag behöver inga fler problem, jag klarar mig som dt är...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0