I´m sorry, I´m not perfekt.

Ahh ahh PANIK Paniiiiiiik... Springer runt i huset, fördriver tid....tebax till datorn.... PANIIIK PANIIIK ahhh KÄNNER MIG STRESSAD.. upp och spring igen...

Gosh jag måste va väldigt konstig, kan inte ta stress helt enkelt... det hela slutar med att jag inte gör någonting, och historieböckerna ligger på mina axlar som tyngder. Kanske borde sätta mig och göra det där arbetet nu ändå tänker jag för femtesjunde gången... och hur tror du min kropp reagerar på det... jo du gissa nog rätt...


PANIK PANIIIIIK...!

Kommentarer
Postat av: mickis

Alla är lika stressade, hm - kritisera inte mitt arbete för hårt ;)

2008-02-02 @ 17:23:08
URL: http://luxueux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0