ur too much trouble!

Så det är höstlov skööönt.. men måste ändå åka tebax till snäs i morgon..  yay...

Så hösten är här och de sista små stackars löven hänger motvilligt kvar på träden.. känner att när  denna tid kommer så börjar folk gå in mer i sig själva, kanske man kan säga att folk på något sätt går lite i ide. Jag kan såklart inte dra alla över en kam men det är iaf vad jag märker av... man vill hitta ljuspunkter man kan glädjas åt men det verkar svårare än man kanske kan tro.
Just nu är jag i min lilla  höstdepression;
Människan är väldigt självisk.........allt här mellan får vi se om jag postar  nån annan gång, lite för feg nu:P............... synd att man inte riktigt vill se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0