Panik

Ibland vill livet bara inte vara med att leka så är det bara...
Nästa vecka är det skolfoto fruktansvärt eller underbart? Ord står mot ord.. men jag tror jag vet vilken sida som kommer ta hem segern... :P

Japp börjar få lite panik för framtiden också.. det är nu man ska bestämma sig , är det bara jag som tycker att det är lite elakt? Jag menar vem vet vid 18 vad de vill göra med sitt liv? oki det finns säkert rätt många som vet men u get what i mean!

Tror jag typ ska jobba ett halvår tjäna pengar och sen resa runt i ett halvår.. men jag vill inte åka själv för då kommer jag nog aldrig hitta hem haha:D

Någon som vill följa meeed??

*total tystnad*

EHHHHH!!?



(kanske kommer jag lära mig surfa?)



Hmmm??

Kommentarer
Postat av: isaaaa

yeeeah baby! let's go surf =D hahaha

2008-09-06 @ 12:16:58
URL: http://isaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0