Idol 2009

Igår gick första avsnittet av Idol 2009! haha Ja blir alltid lika glad när det går.. tycker att det är roligt när dem hittar talanger som världen annars skulle gått miste om. Alltså har man ännu ett program att följa! Men ja måste säga att när man sitter hemma i tvsoffan och ser på alla auditions så har iaf jag lust att gå dit och visa vad man kan! Man kanske inte är nästa Celine Dion men skulle ändå vara roligt att veta vad de tycker.. inte nödvändigtvis för att gå vidare haha:D



Men men kanske 2010 är mitt år? Idol Eve.. klingar inte helt fel i mina öron! Tills dess får jag väl nöja mig med att sitta framför tv:n och skratta o gråta åt alla årets deltagare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0